הכירו את המעבדה

הכירו את מעבדת תנאי הסביבה של קורטק 

מעבדת תנאי סביבה משמשת לבדיקות בטמפרטורה גבוהה, טמפרטורה נמוכה ולחות כדי להעריך ביצועים של מוצרים וחומרים בתנאי סביבה שונים. בדיקות אלו הן קריטיות בתעשיות שונות, כולל אלקטרוניקה, רכב, תעופה וחלל, על מנת להבטיח את אמינות המוצרים, אורך חייהם ותפקודם בתנאי סביבה שונים. 

אנו בקורטק פתרונות קירור גאים להציע את מעבדת תנאי הסביבה הגדולה והמתקדמת בארץ. המעבדה שלנו היא בעלת הסמכה ISO/IEC 17025, המבטיחה את רמת האיכות והדיוק הגבוהה ביותר בכל הבדיקות שלנו.  

יתרון מרכזי לגודל המעבדה שלנו הוא שאפשר לבדוק מוצר גדול מאד (כמו כלי רכב ומל"טים) בפעם אחת ולא בחלקים מופרדים. יתרון נוסף למעבדה גדולה הוא בדיקת מספר מוצרים במקביל בסדרת בדיקות אחת במקום בכמה בדיקות נפרדות, דבר שיכול לחסוך בעלויות. 

צוות המהנדסים והטכנאים המנוסים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את דרישת הבדיקות ולפתח תוכנית בדיקות מותאמת לפרויקט ולהצהרת העבודה (SOW) . בכל שלב הפרויקט, אם בזמן פיתוח המוצר או בזמן בדיקות סופיות, המעבדה של קורטק תשמש אותכם נאמנה.  

בדוחות הבדיקה אנו יודעים לתת מענה לדרישות הטמפרטורות והלחות לפי  MIL-STD 810H 

ובנוסף ישנה אפשרות לבדיקת המוצרים גם בהקרחה. 

 בקורטק, אנו מחויבים לספק שירותי בדיקה באיכות גבוהה העונים על צרכי לקוחותינו. אנו מבינים את החשיבות של תוצאות בדיקה מדויקות ואמינות ופועלים במרץ כדי להבטיח שהמוצרים שלך עומדים במפרט שלך.  

צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על מעבדת התנאים הסביבתיים שלנו וכיצד נוכל לעזור לך עם צורכי הבדיקה שלך.

גאים לספר שבאחד הפרוייקטים לחברה ביטחונית בתחום התעופה. למעבדה הוכנס ציוד גדול בשלמותו, הבדיקה הרשמית הייתה עבור חלק מסוים בציוד, במהלך הבדיקה התגלה כשל בכלל בחלק אחר של הציוד- אותו חלק נבדק בעבר בנפרד ונמצא תקין, אך בזכות בדיקת הציוד ועבודתו כמכלול כל חלקיו אותר ליקוי שלא עלה בסקר הסיכונים. הדבר מנע תקלות אפשריות עתידיות באוויר.  

אצלנו תחווה בדיקות מקיפות כפי שעד כה לא היו מקובלות בעבר. במעבדה המתקדמת שלנו, אנו בודקים את המוצרים כמכלולים מלאים, ומבטיחים את עבודתם בצורה חלקה ביחד.  

תגידו להתראות לבדיקת חלקים מופרדים ושלום לאבטחת האיכות הגבוהה ביותר.